HEJ.

Inte skrivit in a while - sorry.
Träffade Margit igår (lördags) och tog en fika på stan. Blev the usual - latte macchiato. *w*

Syns inte så tydligt men det blev ett hjärta i mitt skum och så såg det ut som vingar i Margits.


Sen svängde vi förbi Jack Sparrow och hälsade på.

Hehe jk.

Det var tyvärr stängt så vi kunde inte gå in i skeppet och kolla. D:


Satte oss vid hamnen och lyssnade på någon trubadur som spelade Beatles-covers och annat på en stor färja nearby.

Sen såg vi några enorma spindlar. T.T

När vi gick till smärtan (Le Pain Français) laters så var det rave-party inne på toaletten.


Och vi såg fyrverkerier!

Antog att det var från kent-konserten, vilket min mor bekräftade imorse (som är hardcore-fan av kent och självklart var där.) Kändes lite tråkigt att man missade konserten - lucky bastards!


När vi var på donken spelade dem jättehög musik och sedan hackande dunka-dunka.. och sen ingenting alls- awkward-silence.

Åkte sen hem till mig runt.. nån-gång och sov. *Vink*

PS. Alla bilderna är tagna av Margit!


Kommentarer
Postat av: Jacob

HEY! <3

Tur att det var fyrverkerier där och inte åska som här .. igår .. förrgår

Du får visa mig skeppet också .. och godisaffären :} Räddar dig från spindlar också om vi möter några, stampar på dem med mina lerconverse!



Outta he'

2010-08-09 @ 01:29:42
Postat av: Margit

Omg, läskigt! Skrev typ exakt likadant around the fyrverkerierna-delen innan jag ändrade det innan jag postade. XD

2010-08-11 @ 01:20:39
URL: http://cocolat.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jacob: Oki, sure thing!



Margit: Wth. xD

2010-08-12 @ 00:34:05
URL: http://ohdeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0