Måndag

Vaknade av en stor blöt puss från Tyra imorse, 'could definitely get used to that. n_n

Mostermin kom hit sedan och skulle bleka mitt hår the second turn…

K A T A S T R O F.

Håret blev like… orange och med vit utväxt, vilket man ändå brukar räkna med när man bleker hemma, men inte när det redan i stort sett är blondt?! D: Så.. fick bleka det en gång till men efter det så såg det fortfarande hemskt ut. Vi tog tillslut en blond färg jag hade hemma, och resultatet blev.. well, I don't like it. Men jag kan atleast visa mig utanför dörren nu.

Smakade på mitt gröna te från japan idag, som jag köpte i Stockholm ironicly, det smakade sadly inte särskilt gott. Åt kinamat sen däremot, gotttt~


Nu måste jag städa, Jacob kommer imorgon!

Edit: Såg en spindel idag. :(((((


Kommentarer
Postat av: Margit

Höhö, jag tyckte faktiskt att det var gott. :x

Fast det kanske är att du inte är van vid så beskt te? Brukar vara så för många. D:

Det är nyttigt iaf!!!

2010-08-11 @ 03:47:31
URL: http://cocolat.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hmmmmm.. jag har försökt lära mig att tycka om grönt te men det går inte så bra. Men min moster som dricker grönt te like.. all the time, fick också smaka men hon tyckte inte heller om det. xD Men det är säkert jättenyttigt... too bad. D:

Du kan få mitt om du vill. :)

2010-08-12 @ 00:37:32
URL: http://ohdeer.blogg.se/
Postat av: Margit

Om du inte vill ha det så, gärna! 8)

2010-08-14 @ 03:54:43
URL: http://cocolat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0