Roaming

Igår blev jag väckt med frukost på sängen - bara sådär!! Det var så gulligt så jag blev lite mållös.

Hade tänkt åka till stan sen, men det var så olidligt varmt ute att jag inte orkade, så det blev lite slappande at home på altanen istället.
Sen kom söta Margit hit, och så åkte vi in till stan då det blivit lite svalare ute. Köpte ett par skor!







Sen köpte vi mjukglass, nom!
(Fast vi glömde bort att ta kort på dem när dem var nya och fina, så dem ser lite.. roliga ut. :x)




Och så lite random bilder av dagen;




Badrumsmatta?



Sjukt charmig vespa!


Fin kjol vi dreglade lite på;


Dramatisk bild som Margit tog;








EDIT: När jag skulle ta bussen hem på kvällen så stannade inte busschauffören på min hållplats, han bara körde rakt förbi - fast att jag tryckt på stopp och allting!!!! DDD: Och som om det inte kunde bli värre så SPÖREGNADE det ute, verkligen.. öste ner.. hoppade av på nästa hållplats och sprang till busskuren, fast hann ändå bli dränkt på bara nån sekund. Lucky me, så hämtade farsan mig, pheuw.
Och jag har sååå dålig erfarenhet av bussar nu, hate 'em!!!
NEVER TRUST A BUS. >:(

EDIT 2: Bruce Almighty på fyran!


Kommentarer
Postat av: Margit

HEJSANDRANUKOLLARJAGDINBLOGGSOMÄRBRAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA



Kul att jag ser tjock ut på alla bilder... <//3

2010-07-17 @ 03:36:26
URL: http://pupe.ameba.jp/profile/YiwQtYqlwYHK
Postat av: Sandra

HEJMARGITOHREALLYTACKKKKKKKKKKKKKKKZzz. <3

Och det gör du inte alls, smuts i linserna! Jag smälter in i skräpet i bakgrunden bredvid dig ju.

2010-07-19 @ 00:18:41
URL: http://ohdeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0