Giraffes

'Ello!
Var på stan med päronen igår eftermiddags och satt hundvakt åt världens bästa Tyra (min brors hund) en stund också. Lite bilder från dan'.
'Ello!
Var på stan med päronen igår eftermiddags och satt hundvakt åt världens bästa Tyra (min brors hund) en stund också.
Lite bilder från dan'.

Fick ett armband med det turkiska ögat på av Jacob när jag var i Stockholm (tack igen! <3), det ska ge en tur - could really use some of that. Åh vad jag saknar Turkiet..


Sparkle sparkle.

En Sandra med gult hår.



Vi kikade in i den där enorma godisaffären vid hamnen - FARLIGT!!!

Fick ett par sjukt fina skor av morsan idag som jag bara had to show också. *w*

Update: Laddar upp bilder från Stockholm så snart jag kan!


Kommentarer
Postat av: Jacob

Muchans fina bilder grande.. Varsågod för ögat igen ;) <3 tror vi får vara lite farliga och gå in i godisaffären när jag kommer .. what ya say?

2010-07-28 @ 14:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0