Sunday

Idag gjorde jag inte så mycket - söndag trots allt, då är det okej att vara lat.
Tog en söndag-sovmorgon, åkte sedan till Rusta och köpte två paket Jane Hellen Mood Slingblond för typ 40 :- bara.
Hört att den ska vara väldigt bra trots priset och det, fast man behöver två paket om det ska räcka till lite längre hår. Är väldigt orolig över hur resultatet blir thou - wish me luck!



Stack sen ut och planlöst cyklade omkring lite och gjorde några ärenden.
Fick en impuls och köpte jordgubbar också :3



Spenderade resten av eftermiddan mostly med att sitta på altanen och läsa - precis börjat på The Short Second Life Of Bree Tanner som jag fick av Margit i födelsedagspresent. :)



Onödig altan-pic.


Sen gjorde jag chokladbollar bara för att. ;)


ps. JACOB ÄR F'NALLY HOME!!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Jaocob

Aha.. försöker jag mig på det här igen och får komma över att jag inte var först med att kommentera världens största bloggarinas nya blogg men ja..

jordgubbs och chockladbolls är muy bien!

<3

2010-07-19 @ 00:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0