Eric gästbloggar

cha cha bloggen <333
Eric här. Sandra just passed out on the couch from all the roofies I put in her Pepsi, såklart. Så nu har jag hackat mig in på hennes blogg.
Idag fick jag och Sandra en oerhört vacker och smickrande komplimang av en fellow classmate; "Ni ser typ ut som sånna där mobboffer som bara sitter där på golvet och... typ...  typ väntar på att bli mobbade." <3 Lovely.
Sen så var vi i ett övergivet varuhus. Tydligen hade något slagts zombievirus brytit ut. Vi käkade i allla fall på McDonkey och övernattade där. Med andra ord, blev mitt öga smittat.
Lasse kletar färg på väggen fastän kängurun inte torkat. Fast det var inte roligt.
Jaja nu ska jag gå och sätta potatis. Ha en fortsatt trevlig eftermiddag. God fortsättning.

PS. Vill ni höra ett halvsexigt skämt?




Tre.

BTw här får ni en snygg bild på Sandra :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0