Finding Neverland

Förra lördan var mycket tragisk… still grieving. Skulle egentligen befunnit mig i Stockholm på Moshpit Open och dansat mig lycklig till Enter Shikari som jag älskar så. D:
Anyhow - spenderade kvällen med min kära vän pepsi, watching "Finding Neverland" som råkade gå på tv. Kom från 2004 och handlade om en pjässkrivare som lär känna en familj som sedan inspirerar honom till att skriva pjäsen "Peter Pan". Tycker personligen inte att den var så mycket att se, men gillar man drama så var den pretty okay.
Att Johnny Depp spelar i den dessutom certainly does change things. ;--))


Kommentarer
Postat av: Margit

Omg, fin....



re: Nej, tror inte det.. Måste skicka in den. Så jäääävla deppig. >:

2010-09-24 @ 12:33:33
URL: http://cocolat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0